Humanity



Jag är så sjukt trött - på allt.
Är så trött på att allt ska gå dåligt. Vänner man inte kan lita på, nära som inte förstår, människor som inte tänker sig för. Folk som leker änglar men i själva verket är rena satan. Mänskligheten överhuvudtaget börjar göra mig illamående känner jag. Pessimist? I guess I fucking am och jag har mina anledningar till det. Har inte upplevt och sett någonting här i livet som fått mig häpnadsväckt på ett positivt sätt. Allt är drama. Tv, Internet, ute, hemma, i världen till och med fucking skolan. Kan ni tänka er? När fan får detta ett slut? människor är arroganta mot deras nästa, vad får vi ut utav det? Vad är konsekvensen till arrogans mot din nästa? mår du själv bättre? jag kan garantera att detta kommer förr eller senare få dig att må piss. Det finns tillfällen där jag bara sitter och tänker: "Är det kanske fel på mig?"  Helt ärligt så vet jag inte längre. Mänskligeheten i sig, är så äckligt självgod och självisk att jag vill spy.

Kommentarer
Postat av: R

Det är inget fel på dig, du är den finaste människan jag känner. Utan tvekan.



<3

<3

<3

<3

2010-09-06 @ 23:33:42
URL: http://scrumptiousness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0