Glöm inte att rösta!



Imorgon gäller det. Jag och mina vänner drar oss mot stan imorgon för att rösta. Rösta på det som känns bäst och gör det på det parti med frågor och svar kring allt i samhället här i Sverige. För fyra år sedan så tog Moderaterna över Sveriges regering och förstörde nästan allt som Socialdemokraterna byggt upp på flera år. Samhället var så mycket mer öppna och vänligare då till skillnad från de fyra åren som gått. Allt har blivit dyrare. Förr kostade en avgift in till A-kassan runt två hundra och idag ligger det runt fyra. Arbetslösheten har ökat enormt och framförallt i Skåne där mer än 24 000 mist sina jobb och är idag arbetslösa. Gör ett bra och rätt val!




Kommentarer
Postat av: Sheila

Sv; JA, älskar! Om något år får jag gå ut ;) Men det jag redan fått vara med om där har varit grymt!



Ha det fint! Kram

2010-09-19 @ 14:48:17
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: Sarah Stacy Moatamid

SV; Ingen fara :)<3

2010-09-19 @ 21:00:29
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0