Vma's


Det är sjukt på hur många sidor jag letade på för live streaming utav Vma's, men inga funkade inom Sverige förutom två stycken. Den ena varfrån spanska mtv, skit irriterade, man hörde typ deras röster medans dom översatte hela showen på spanska. Jag hann bara se introt tills eminem och Rihannas uppträdande var slut sen så slutade dom sända. Den andra hittade jag preicis i slutet av Vmas, när Kanye precis skulle uppträda. Kan säga att den låten som han uppträdde är Tung. Låten heter "douchbag", i låten sjunger han " Let's make a toast 2 the Douchbags", han refererar till förra vma incidenten då han avbröt Taylor Swift under hennes tacktal, hur han betraktades efteråt osv. Taylor Swifts uppträdande han jag checka på youtube dirr efter och hennes handlade också om incidenten förra året, riktigt smörig låt sjöng hon.


Fashion Police:
Rihanna hade på sig en fluffig vit kjol som började vid midjan och som gick ner till knävecket, en vit topp som täckte brösten. Hennes röda hår va inget att hänga i granen direkt. Det dummaste hon kunde göra var ju att ha ett par kängor till denna outfiten. Blev helt paff när hon kom ut. No fashion sense at all den kvällen.

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0