Världen just nu



Jag blir nästan deprimerad när jag läser/ser sakerna som försiggår här i världen. Jag skämms. Vad fan har hänt eller? Det var en aning bättre för ett par år sedan men nu har det verkligen spårat ur totalt. vad jag märker så handlar allting nuförtiden om sex, våld och alkohol. Ingen respekt, varken mot sig själva eller mot sin nästa. Som de brukar säga , " blod är tjockare än vatten" men det påståendet är ju rätt så borta. Människor lägger sig i andras liv och problem. Vissa människor kan inte lita på sina familjer längre (tack gode gud att jag kan). Alla blir horor. Människor ljuger. Är falska. Bryter äktenskapslöften. Utnyttjning to the fullest. Vad jag brukar tänka på är hur dagens 6-10 åringar kommer bli eller hålla på med om 10 år.

Where is the love?



Kommentarer
Postat av: R

killimunati

2010-09-11 @ 22:50:36
URL: http://scrumptiousness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0