Kanye West



Kanye
Kanye Kanye. Jag är ett grymt stort fan utav hans musik, hans artisteri är verkligen en på miljonen. I början utav kanyes karriär tyckte jag han var riktigt överskattad, vilket berodde på att jag inte satte mig ner och lyssnade på låtarna i hans album osv. Jag satt nyligen och gjorde detta, måste bara säga att killen är ett geni. Jag tror nog jag satt i tre hela timmar och bara lyssnade på hans verk. Om inte texten är bra i hans låtar så är det beaten, är det inte beaten så är det texten. Vilket betyder att det finns ingen dålig låt med Kanye west. Han levererar i varje låt, gör dig aldrig besviken.

Go kanye.


"Never gave in, never gave up
Im the only thing Im afraid of."



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hahah "okej"

2010-09-09 @ 16:35:39
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: R

vad är det jag sagt hela tiden? ajuuuuuuste. Det är bara en tidsfråga innan du håller med mig om weezzyyyy ffff bäääääby ;)

2010-09-09 @ 17:07:03
URL: http://scrumptiousness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0