the difference



Det finns inget mer irriterande än männikor som är falska och som på något sätt försäger sig om det. Det har många gånger hänt att jag sitter och till exempel pratar om något/någon med människor också säger denna personen; "Jag försöker/försökte bara vara snäll mot henne/honom." Detta inträffar ofta och gör mig irriterad, för att det första: Hur kan du försöka vara snäll, när det i själva verket är någonting du inte är. För det andra; Det finns en uppenbar skillnad mellan att försöka vara god och att vara god. Denna person som "försöker att vara snäll" kan lika gärna säga "Jag är falsk", jag ser verkligen ingen skillnad i detta fall. Det är nästan sjukt hur man kan se igenom vissa människor genom en enda mening.

Det finns hur många människor som helst jag tycker spelar och har en grym fasad, men kom ihåg att en människa inte fejka hur länge som helst. Ditt riktiga jag kommer fram förr eller senare.

There is a difference


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0